Landelijke opschoondag met Tijmen Sissing!

Zaterdag 21 maart is het Landelijke Opschoondag. Ook in de gemeenten Dinkelland en Tubbergen is dit een mooi moment om met elkaar te werken aan een schone(re) omgeving. Samen met onze inwoners, verenigingen en organisaties willen wij aan de slag om het zwerfafval in onze gemeente op te ruimen. Zo gaan we schoon en fris de lente in.

Iedereen kan meedoen aan deze grote voorjaarsschoonmaak!

Al ben je jong of oud, in je eentje of met een groep, met jouw vereniging, sportclub of klas; wij nodigen je van harte uit om mee te doen en zo jouw steentje bij te dragen aan een schonere omgeving. Want een gemeente zonder zwerfaval is aantrekkelijker voor bewoners, bedrijven en ondernemers.

Aftrap door wereldberoemde trashpacker en vlogger Tijmen Sissing

In de gemeenten Dinkelland en Tubbergen geeft trashpacker en vlogger Tijmen Sissing de aftrap van de Landelijke Opschoondag. Hij is wereldberoemd door het opruimen van afval in Azië en deelt graag zijn verhaal. Dat wil je niet missen!

Doe jij ook mee?

Meld je dan vóór 13 maart aan via www.mooi-schoon.nl/LOD2020. Vergeet niet om ons te laten weten met hoeveel mensen je aan slag gaat en of er ook kinderen bij aanwezig zijn. Wanneer je deelneemt, ligt een handige opruimset voor je klaar. De gezamenlijke aftrap vindt plaats bij De Molenberg in Reutum, Ootmarsumseweg 375.